شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

طراحی سایت ارزان و قیمت طراحی سایت

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

دوره آموزش سئو و بهینه سازی سایت لابراسئو

برای اولین بار حرفه ای ترین دوره های تخصصی و کاربردی سئو در ایران با همت لابراسئو (شرکت داده پردازان ایفانت) و موسسه پارسه برگزار می گردد.

آموزش سئو - دوره سئو

مدت هاست که دوره های سئو ارائه شده که در ایران برگزار میگردند اکثرا فقط مفاهیم تئوری در آنها ارائه می شود و دانش آموخته پس از این دوره هیچ روش عملی را فرا نمی گیرد و تبدیل به یک سئوکار نمی شود.

اگر قبلا با این دوره های تئوری آشنا شده باشید در آنها شرکت کرده باشید یقینا به این سوالات در ذهن رسیده اید .

اصلا آموزش خوبی در کشور وجود دارد ؟

اصلا سئوکار واقعی وجود دارد که بتوان از آن کار یاد گرفت ؟

اصلا سئوکارها می آیند و اسرار کار خودشان را به ما یاد بدهند ؟

بنابراین ما تصمیم گرفتیم در جهت رفع این مشکلات یک دوره کاملا کاربردی برگزار کنیم . این بار شرکت داده پردازان ایفانت با برند لابراسئو که از قدیمی های سئوی ایران است (البته قدیمی تر ها بیشتر با نام قبلی برند ,آمابک آشنا هستند) و با همکاری موسسه بزرگ پارسه اقدام به ارائه کلاس های آموزشی سئو با کاربردی ترین تکنیک های روز سئو کرده است.


این دوره های سئو بصورت خصوصی برگزار می گردند .

دوره ها بصورت خصوصی و کلاس های یک نفره یا نهایتا دو نفره برگزار می گردد . به همین دلیل آموزش برای خود شما اختصاصی می شود و کیفیت کلاس ها بسیار بالاست .

چون کلاس ها خصوصی است اگر سایت یا پروژه ای داشته باشید آموزش ها بر اساس سایت و پروژه خودتان آموزش داده می شود تا بالاترین بازدهی را داشته باشد .


نکته مهم: این دوره دارای پشتیبانی می باشند که در هیچ جای ایران همچین چیزی ارائه نمیشود .و این ویژگی این دوره ها را با سایر دوره های آموزشی متمایز می کند.

پس از پایان دوره یک کلمه متوسط از وبسایت شما یا وب سایت مشتری شما انتخاب می شود و شما به مدت 3 ماه از مشاوره های مدرس برخوردار خواهید بود تا این کلمه را به صفحه اول گوگل برسانید.

هزینه مشاوره سئو توسط مدرس هر ساعت 120 هزارتومان است که دانش آموختگان این دوره هفته ای نیم ساعت بصورت رایگان می توانند از آن استفاده کنند.

در حقیقت این دوره آموزشی تا شما را به یک سئوکار واقعی تبدیل نکند شما را رها نمی کند.


این دوره های سئو توسط محسن کریمی مدیر لابراسئو و مدیرعامل شرکت ایفانت تدریس می گردند.

آشنایی با مدرس

محسن کریمیمحسن کریمی مدیرعامل شرکت داده پردازان ایفانت است . فعالیت حرفه ای خود را در زمینه آی تی در سال 87 آغاز کرد.دارای مدرک کارشناسی آی تی می باشد.

اگر بتوان 10تا از حرفه ای ترین سئوکارهای را نام برد یقینا نام محسن کریمی در بین آنها می درخشد.

سالها تجربه عملی و عمری که ایشان صرف سئو و تکنیک های آن کرده او را تبدیل به یک سئوکار فوق حرفه ای کرده است.

برخی از فعالیتهای مدرس

مدیر سایت لابراسئو (مرجع آموزش سئو)

مدیر عامل شرکت ایفا نت

مدیر مجموعه سایتهای منتو

مدیر اولین مرکز مشاوره سئو

مدیر سئو موسسه پارسه

مدیر سئو شرکت transfer ruhi نروژ

مدیر سئو irananbookstore سوئد

مدیر سئو jamco ترکیه

و...

برای آشنایی بیشتر با مدرس می توانید به صفحه اینستگرام مدرس به آدرس @labraseo مراجعه کنید .


سرفصل ها بصورت خلاصه

فهرست دوره


هزینه ها و مدت زمان دوره به شرح زیر است .

قیمت دوره سئو

آیا هزینه دوره ها بالاست ؟

خیر , این دوره که مجموعا 45 روز زمان می برد و سه ماه هم پشتیبانی پس از دوره دارد یک دوره ای است که برای شما خصوصی ارائه می شود و با ارائه تجربیات شما را دارای مهارت های حرفه ای در سئو می کند که می تواند درآمدهای بسیار بالایی برای شما به ارمغان آورد با یک حساب کتاب ساده می توان فهمید هزینه دوره چقدر مناسب و به صرفه است و شما پس از اتمام دوره البته با تلاش و پشت کار با این دانشی که یادگرفته اید می توانید صدها برابر این هزینه را بدست آورید .


تصاویری از مجموعه و کلاسها

مصاحبه بانک صادرات کلاس سئوی اخیر تهران نهمین سالگرد تاسیس ایفانت دوره اخیر اصفهان


جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره با شماره 28426144-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

و برای تماس با موسسه پارسه با شماره 66480707-021 تماس حاصل فرمایید .


برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دوره های آموزش سئو به آدرس زیر مراجعه کنید .

http://labraseo.com

تعیین قیمت طراحی سایت

تعرفه ها و هزینه ها یا همان قیمت طراحی سایت در شرکت ایفانت به شرح زیر می باشد . شرکت ایفا نت با تمام وجود سعی کرده است در حالی که کیفیت بالایی در طراحی وب سایت ها ارائه می دهد کمترین تعرفه های طراحی سایت را برای کاربران تبیین نماید .

نکات مهم :

1- تمامی تعرفه ها به روز میباشند.

2- تمامی قیمت ها با در نظرگرفتن 20 درصد تخفیف تا پایان این ماه محاسبه شده است.

3- در صورتی که قبلا مشتری ما بوده اید ، سفارش های جدید شما شامل 10 درصد تخفیف ویژه مشتریان میگردد.

4- در صورتی که مشتری ما بوده باشید و مشتری جدیدی را معرفی نمایید ، 10 درصد از هزینه سفارش برای شما در نظر گرفته شده و به حساب شما واریز میگردد.

5 : برای بزرگ شدن جدول نمونه کارها و مشاهده تصویر بزرگ آن روی تصویر کلیک کنید.

لیست قیمت طراحی سایت

هزینه طراحی سایت , تعرفه طراحی سایت

نکاتی در مورد هزینه ها :

به دلیل کلی بودن جدول تعرفه ها و بنا به درخواست مشتریان ، در این بخش اطلاعات جزئی تری از امکانات وب سایت در اختیار شما کاربران عزیز قرار میگیرد.

گالری تصاویر
درجه سی :
ندارد
درجه بی :
یک مجموعه و دو تصویر در بخش گالری تصاویر قرار خواهد گرفت .
درجه آ :
دو مجموعه و در هر مجموعه دو تصویر قرار خواهد گرفت + آموزش عمومی ایجاد مجموعه
پنل حرفه ای :
سه مجموعه و در هر مجموعه دو تصویر قرار خواهد گرفت + آموزش عمومی ایجاد مجموعه
پنل ویژه :
چهار مجموعه و در هر مجموعه دو تصویر قرار خواهد گرفت + آموزش اختصاصی ایجاد مجموعه

توجه :
در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر مجموعه تصویر مبلغ 20 هزار تومان و به ازای اضافه شدن هر تصویر در مجموعه مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد .

فرم ساز
درجه سی :
ندارد ( تنها فرم ارتباط با ما بر روی وب سایت قرار خواهد داشت ) + آموزش استفاده از فرم ارتباط
درجه بی :
ندارد ( تنها فرم ارتباط با ما بر روی وب سایت قرار خواهد داشت ) + آموزش استفاده از فرم ارتباط
درجه آ :
فرم ارتباط با ما + یک فرم دلخواه که نهایتا دارای 5 فیلد است ( به عنوان مثال فرم همکاری ) + آموزش عمومی ایجاد فرم
پنل حرفه ای :
فرم ارتباط با ما + دو فرم به صورت دلخواه ( هر فرم حداکثر دارای 8 فیلد ) + آموزش عمومی ایجاد و استفاده از فرم
پنل ویژه :
فرم ارتباط با ما + سه فرم به صورت دلخواه ( هر فرم حداکثر دارای 10 فیلد ) + آموزش اختصاصی ایجاد و استفاده از فرم

توجه :
در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر فرم مبلغ 20 هزار تومان و به ازای ازای اضافه شدن هر فیلد مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد. ( تعداد فیلد های هر فرم بر اساس توضیحات قبلی میباشد . )

فروشگاه
درجه سی :
ندارد
درجه بی :
ندارد
درجه آ :
فروشگاه ساده + درج یک محصول به عنوان نمونه در هر بخش از محصولات + آموزش عمومی کار با فروشگاه
پنل حرفه ای :
فروشگاه با کیفیت متوسط + درج دو الی سه محصول در هر بخش + آموزش عمومی کار با فروشگاه
پنل ویژه :
فروشگاه با کیفیت بالا + درج چهار الی پنج محصول در هر بخش + آموزش اختصاصی کار با فروشگاه

توجه :
در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر محصول در فروشگاه مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد.

تعداد صفحات بخش ها و منو ها
درجه سی :
نامحدود + ساخت 3-5 منو ( هر منو حداکثر دارای دو زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیرمنو
درجه بی :
نامحدود + ساخت 5-8 منو ( هر منو حداکثر دارای سه زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیر منو
درجه آ :
نامحدود + ساخت 8-10 منو ( هر منو حداکثر دارای چهار زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیر منو
پنل حرفه ای :
نامحدود+ ساخت 10-12 منو ( هر منو حداکثر دارای پنج زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیرمنو
پنل ویژه :
نامحدود+ ساخت 12-14 منو ( هر منو حداکثر دارای پنج زیر منو ) + آموزش عمومی ایجاد منو و زیرمنو

توجه :
در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر منو مبلغ 2 هزار تومان و به ازای اضافه شدن هر زیر منو مبلغ هزارتومن به قرارداد اضافه خواهد شد.


انتخاب طرح ظاهری + درخواست تغییر در طرح اولیه

درجه سی :
ندارد + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + آموزش عمومی
درجه بی :
طرح ساده + امکان درخواست برایی تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + آموزش عمومی
درجه آ :
طرح متوسط + امکان درخواست برایی تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + آموزش عمومی
پنل حرفه ای :
طرح با کیفیت بالا + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + کم یا اضافه کردن بخش ( در صورتی که به هزینه سایت اضافه گردد قبل از انجام به اطلاع مشتری خواهد رسید . ) + آموزش عمومی
پنل ویژه :
طرح اختصاصی + امکان درخواست برای تغییر عناوین + امکان درخواست برای جا به جایی بخش بندی ها + امکان تغییر در منو های سایت + امکان تغییر در بخش های موجود + کم یا اضافه کردن بخش ( در صورتی که به هزینه سایت اضافه گردد قبل از انجام به اطلاع مشتری خواهد رسید . ) + آموزش اختصاصی

نکته :
تمامی درخواست ها فقط برای یک بار قابل انجام میباشند.
توجه :
در صورت درخواست کارفرما ، هرگونه تغییر در ظاهر وب سایت و ... قابل اعمال میباشد که هزینه هرگونه درخواست ، قبل از اعمال آن به اطلاع کارفرما خواهد رسید.

بسیار مهم :
درخواست تغییر در طرح اولیه به معنی تغییر در عناوین منو و یا بخش های سایت ( مثلا تغییر نام بخش آخرین اخبار به جدیدترین اخبار ) و یا جا به جایی بخش های سایت میباشد ( مثلا تغییر مکان جستجو از سمت چپ به راست و... ) میباشد به همین دلیل تغییر در طرح اولیه شما به معنی تغییر کلی طرح شما نمیباشد . درصورتی که وب سایت شما بر اساس طرح درخواستی شما (طرحی که به صورت کتبی ، شفاهی و یا از طریق فایل pdf و... ارسال شده ) طراحی شده باشد ، پس از طراحی قابل تغییر به طرحی دیگر نخواهد بود ، در صورت تمایل به تغییر طرح ارسالی خودتان پس از طراحی سایت ، طرح جدید شامل هزینه طراحی خواهد بود که متعاقبا به شما اعلام خواهد شد .


سئو ( بهینه سازی ساختار سایت )
پنل های (سئو) بهینه سازی برنزی , نقره ای و طلایی به ترتیب دارای قیمتهای 190 , 290 و 590 هزار تومان می باشد اما هزینه آنها برای درجه هایی که این بسته ها را دارند محاسبه نمی گردد و به رایگان اعمال می شوند .


گرافیک ( ظاهر سایت )
درجه سی :
گرافیکی ساده و غیرقابل تغییر بر اساس درخواست مشتری ( مشتری فقط میتواند تم رنگی وب سایت را انتخاب کند )
درجه بی :
گرافیک متوسط + امکان تغییر در رنگ بندی سایت ، فاقد طراحی هدر و تصاویر گرافیکی برای بخش های مختلف سایت
درجه آ :
گرافیک خوب + امکان تغییر در رنگ بندی سایت + طراحی هدر
پنل حرفه ای:
گرافیک عالی + امکان تغییر در رنگ بندی سایت + طراحی هدر + طراحی گرافیکی برای 2 الی 3 بخش از سایت
پنل ویژه :
گرافیک حرفه ای + امکان تغییر در رنگ بندی های سایت + طراحی هدر + طراحی گرافیکی برای تمامی بخش های سایت

نکته :
تمامی درخواست ها فقط برای یک بار قابل انجام میباشند.
توجه :
در صورت درخواست کارفرما ، هرگونه درخواست خارج از شرایط و ضوابط تعرفه ها شامل هزینه میباشد که متعاقبا به اطلاع خواهد رسید.

فرم تماس ، آمار سایت ، سایر امکانات اولیه
درجه سی :
دارد
درجه بی :
دارد
درجه آ :
دارد
پنل حرفه ای :
دارد
پنل ویژه :
دارد


امکانات سفارشی
درجه سی :
ندارد
درجه بی :
دارای 1 الی 2 بخش اختصاصی
درجه آ :
داری 3-4 بخش اختصاصی
پنل حرفه ای :
دارای 4-6 بخش اختصاصی
پنل ویژه :
تمامی بخش ها میتوانند به صورت اختصاصی طراحی شوند.

توجه :
در صورت درخواست کارفرما ، اضافه شدن هرگونه بخش اختصاصی افزون بر بخش های موجود طبق جدول تعرفه ها شامل هزینه بوده که این هزینه متعاقبا به کارفرما اعلام خواهد شد.

درج و مدیریت تصاویر
درجه سی :
درج لوگوی ارسالی مشتری + آموزش عمومی درج و مدیریت تصاویر
درجه بی :
درج لوگوی ارسالی مشتری + قرار دادن تصاویر اسلاید شو یا هدر ارسالی از طرف مشتری ( حداکثر 2 تصویر ) + آموزش عمومی درج و مدیریت تصاویر
درجه آ :
درج لوگوی ارسالی مشتری + قرار دادن تصاویر اسلاید شو یا هدر ارسالی از طرف مشتری ( حداکثر دو تصویر ) + قرار دادن تصاویر درخواستی در 3 الی 4 بخش از سایت ( هر بخش تنها یک الی دو تصویر ) + آموزش عمومی درج و مدیریت تصاویر
پنل حرفه ای :
درج لوگوی ارسالی مشتری + قرار دادن تصاویر اسلاید شو یا هدر ارسالی از طرف مشتری ( حداکثر دو تصویر ) + قرار دادن تصاویر درخواستی در 5 الی 6 بخش از سایت ( هر بخش تنها یک الی دو تصویر )
پنل ویژه :
تمام تصاویر مبتنی بر درخواست مشتری + آموزش اختصاصی

توجه :
در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر تصویر به اسلاید شو مبلغ 2 هزار تومان ، به ازای اضافه شدن هر تصویر به هر بخش از سایت مبلغ 1500 تومان به قرارداد اضافه خواهد شد.

نکاتی در مورد هزینه ها :

1 :
در صورتی که کاربر یکی از درجه های فوق را انتخاب کند اما به بعضی از امکانات آن درجه نیاز نداشته باشد هزینه ای بابت آن کسر نمی گردد . البته ممکن است بنابر شرایطی شرکت ایفانت برای مشتری تخفیف در نظر بگیرد .

2 :
پنل های (سئو) بهینه سازی برنزی , نقره ای و طلایی به ترتیب دارای قیمتهای 190 , 290 و 590 هزار تومان می باشد اما هزینه آنها برای درجه هایی که این بسته ها را دارند محاسبه نمی گردد و به رایگان اعمال می شوند .



3 :
پشتیبانی برای تمام درجه های طراحی برای یک سال به رایگان انجام می گردد . اما برای پنل های ویژه و حرفه ای پشتیبانی ویژه انجام خواهد شد . برای اطلاع از خدمات پشتیبانی با مسئول پشتیبانی تماس بگیرید .



4 :
هاست و دامنه (دویست مگابایت هاست لینوکس آلمان و یک دامنه داد آی آر ) برای تمام درجه ها غیر از درجه c برای یک سال به رایگان هدیه داده می شود و در صورتی که به آن نیاز نداشته باشید هزینه ای کسر نمی گردد.



5 :
امکانات و طرح ظاهری مهمترین ملاکهای تعیین قیمت دقیق می باشند و تا این موارد به طور دقیق مشخص نگردد امکان تعیین هزینه های دقیق وجود ندارد . به همین دلیل هزینه ها در جدول تعرفه های بالا به صورت تقریبی درج شده اند .



6 :
در بخش گرافیک و ظاهر سایت معمولا هرچقدر طرح ظاهری سایت دارای موقعیت های (پازیشن) بیشتر , افکتهای بیشتر , طراحی استاندارد و مدیریت قالب حرفه ای , استفاده از اصول رنگشناسی , اسلایدر و اسلایدشو ها و در نهایت زیبایی و کارایی و کاربر پسندی بیشتر باشد سطح گرافیک به سمت سطح حرفه ای و در نتیجه هزینه بالاتر نزدیک تر میشود.



7 :
در بخش امکانات مورد نیاز هر چقدر امکانات دارای ارتباط بیشتر با کاربر , پیچیدگی ساخت و مدیریت , زمان بر بودن ساخت و در نهایت هر چقدر اختصاصی تر و سفارشی تر باشد به سمت حرفه ای و هزینه بالاتر نزدیکتر خواهد شد .


توجه : سایر جزئیات مطابق با جدول تعرفه ها ( موجود در منوی تعرفه ها ) میباشد .

پشتیبانی :

توجه : خدمات پشتیبانی شامل اولویت بندی میباشد و اولویت انجام درخواست ها بر اساس تعرفه انتخابی مشتری میباشد.

کلمات کلیدی : تعرفه طراحی سایت , هزینه طراحی وب سایت , هزینه های راه اندازی سایت , هزینه ساخت سایت , قیمت طراحی سایت , قیمت سایت , تعرفه طراحی وب سایت , کمترین قیمت طراحی سایت , هزینه راه اندازی وب سایت , قیمت ساخت سایت می باشند .

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید.

https://efanetco.com/تعرفه-هزینه-قیمت-طراحی-وب-سایت

بهترین طراحی سایت با استفاده از برچسب ها

عنوان: چگونه طراحی سایت خاص و حرفه ای داشته باشیم

جای تعجب است که چگونه در طول فرآیند طراحی وب سایت نسبت به برچسب عنوان صفحه و توضیحات متا تگ ها توجه کمی شده است . در واقع، زمانی که در مورد این موضوع صحبت میکنیم طراحی وب سایت فشرده به نظر می رسد. می دانم که بیش از حد بسیاری از جزئیات در مورد آنها را فراتر از برخی از مفاهیم بسیار اساسی است. با این حال، هر دو از برچسب ها در شرایط بسیار مهم برای جذب بازدید کننده و افزایش کلیک از طریق نسبت جستجو آلی است. در این مقاله به تعریف این شرایط و به همین دلیل آنها از اجزای کلیدی طراحی وب سایت موثر است. این همچنین شامل جزئیات در مورد چگونگی نوشتن برچسب ها جذاب، و همچنین برای جلوگیری از از طراحی و نقطه نظر بازاریابی.

در هنگام اجرای جستجو در هر یک از موتورهای جستجوی بزرگ، نتایج به دست آمده با وب سایت های مرتبط ترین تا در نزولی (که نتایج مرتبط تر نشان می دهد تا برای اولین بار) ارائه شده است. در گوگل، محتویات هر صفحه با عنوان در قلم بزرگ آبی، همچنین به عنوان یک توصیف کوتاه در فونت کوچکتر سیاه ارائه شده است. در اصطلاحات طراحی وب سایت، متن آبی تگ عنوان و متن سیاه و سفید توضیحات متا، که هر دو در کد HTML غیر فعال سایت. در نگاه اول آن را مانند یاهو و بینگ نتیجه های جستجو مانند گوگل با همان لغات فونت آبی، سیاه و سفید به نظر می رسد. اما به نظر می رسد می تواند فریب می شود، در حالی که ممکن است همه آنها به یکسان نگاه کنید، برخی از تفاوت های ظریف به آگاهی از وجود دارد.

اولین تفاوت عمده طول کاراکتر است. در حالی که این موضوع در هوی و هوس از سایت های جستجو را تغییر دهید، در حال حاضر گوگل نمایش 70 کاراکتر برای تگ عنوان و 150 برای توصیف متا. یاهو و بینگ به نوبه خود نمایش 72 و 65 برچسب ها عنوان و 161 و 150 توضیحات متا بود. این مهم است که بدانیم چرا که بیش از محدودیت در موتورهای جستجو برش مقدار از متن نمایش داده می شود. و البته اگر نمایش داده نمی شود، متن خواهد بود بی فایده در نظر جذب بازدید کننده است.

تفاوت دوم قابل توجه این است که کلمات در تگ عنوان صفحه پررنگ است. همه موتورهای جستجو جسورانه واژه های کلیدی در عبارت جستجو است. به عنوان مثال، جستجو برای "طراحی وب سایت" در بولدینگ از پرس و جو جستجو در این در هر زمان آن را در هر دو تگ های عنوان و توصیف متا به نظر می رسد. و گوگل آن را برگ در آن است. یاهو از سوی دیگر، علاوه بر به بولدینگ کلمات کلیدی واقعی، همچنین با استفاده از یک الگوریتم جغرافیایی و کدگذاری تا ضخیم از شهر که در آن جستجو قرار گرفته است. بنابراین جستجو در سیاتل، WA "طراحی وب سایت" مدت تکمیل خواهد شد در شهر "سیاتل" در حال پررنگ در هر نقطه آن را در تگ های عنوان و توصیف متا به نظر می رسد. بینگ به نوبه خود می کند جسورانه جغرافیا نیست، اما موتور جستجو جسورانه هر نمونه از کلمه جستجو حتی اگر کلمات با هم نمی کند. به عنوان مثال، جستجوی عبارت "طراحی وب سایت" در بولدینگ از واژه "وب سایت" و "طراحی" حتی اگر آنها را به سمت به سمت ظاهر نمی شود.

درک این تفاوت های ظریف به طراحی وب سایت را به عنوان جمله بندی ضعیف و یا تگ های طولانی بسیار مهم است به طور چشمگیری می تواند آنچه متن به نظر می رسد و چه مقدار از متن را به هر کسی که انجام یک جستجو در اینترنت قابل مشاهده است تحت تاثیر قرار دهد. به خاطر داشته باشید که گوگل دارای 64.4٪ سهم بازار از همه جستجو (یاهو 17.7 درصد و بینگ 11.8 درصد)، پس از آن احتمالا حس برای برآوردن نیازهای این موتور جستجو پیش از همه دیگران را.

در حالی که عنوان و توضیحات تگ های جلو و وزن بسیار کمی در شرایط استفاده از بهینه سازی موتور جستجو، آنها مربوطه از نقطه نظر بازاریابی خام به دلیل آن است که اولین بخش از یک وب سایت بازدید کنندگان بالقوه را ببینید. به خصوص بازدید کنندگان را برای اولین بار کلیک کنید یا آن را بر اساس تصمیمات بدون کلیک بر روی این برچسب ها می گویند. آنها مجموعه ای از انتظارات در مورد آنچه را که کاربر بر روی یک سایت پیدا کنید. در اغلب موارد، موتورهای جستجو به یک کار بسیار خوبی از بازگشت به وب سایت های مربوط به عبارت جستجو داده می شود، با این حال، در برخی از موارد، این می تواند مبهم است. به عنوان مثال، جستجو عبارت "فریم" می شود 5 میلیون جستجو جهانی یک ماه در گوگل است و آن را به عنوان و تگ توضیحات باشد برای مشخص کردن که آیا سایت معاملات همراه با عینک، فیلم های دیجیتال و قاب عکس است. به خوبی نوشته شده برچسب ها می تواند به سرعت این روشن است.

این ممکن است مفید باشد به عنوان و تگ توضیحات فکر می کنم به عنوان یک صفحه نمایش هر قسمت از نرده و دیوار که وی ان اعلان نصب شود، هر قسمت از نرده و دیوار که وی ان اعلان نصب شود جذاب رهگذران، جذب، در حالی که یک نکته قابل توجهی به سرعت فراموش خواهد شد. علاوه بر آنچه که ممکن است در نظر گرفته شود یک هنجار در یک صنعت ممکن است در دیگری قابل قبول است. در بخش بعدی این مقاله فراهم می کند راهنمایی در مورد چگونه به نوشتن برچسب ها خوب است.

مهم ترین قانون این است که به خاطر داشته باشید که برچسب های عنوان و توصیف متا شده توسط انسان است که خواهد شد و سپس تصمیم گیری یا نه با کلیک بر روی نتیجه جستجو خاص خوانده خواهد شد. بنابراین، آنها را به وضوح باید آنچه که سایت این است که در مورد وضعیت. توصیه می شود که صاحب سایت این کار را ترک کند تا به توسعه دهندگان وب سایت. در عوض، باید آن را یک تلاش مشترک است. یک برنامه نویس بهترین فهمد که چگونه در طراحی وب سایت ها، در حالی که صاحب سایت به بهترین وجه درک صنعت خود.

روش مفید است که از نزدیک مطالعه برچسب ها رقیب از یک کلمه کلیدی داده شده است. چه چیزی آنها را در تگ قرار دادن؟ چه آنها حذف؟ برچسب ها به وضوح آنچه را که بازدید کننده خواهد شد بر روی یک سایت پیدا دولت؟ چگونه می توانید به سایت شما این کار را به طور موثر تر است؟ به محض این که به وضوح درک، طراح و مالک سایت می توانید ایده های خواهد شد که متوجه و فکر بکر وناگهانی دریافت کلیک.

یک نقطه خاص در نظر است یا نه عبارتند از: URL وب سایت در برچسب. به طور کلی، حکومت به دنبال این است که به خوبی یک نام تجاری شناخته شده است، کمتر نیاز به است شامل URL در تگ وجود دارد. به عنوان مثال، همه می دانند تویوتا، اما چگونه بسیاری از مردم تا به حال تاتا موتورز شنیده؟

تا آنجا که به مشکلات و همه چیز برای جلوگیری از، خوشبختانه بسیاری از طراحان وب سایت امروز در این باره می دانم. اول و مهمتر از همه، برچسب ها درهم و برهمی نیست تا با کلمات کلیدی به امید به دست آوردن رتبه بهتر جستجو. مشغول به کار در دوران پیش گوگل از سال 1990 است. همیشه به یاد داشته باشید که آنها را برای یک انسان و هرگز برای یک ماشین ارسال.

یکی دیگر از نوک شاید کمتر شناخته شده، برای تغییر برچسب ها زمانی که آنها در حال تنظیم است. تگ های عنوان و توصیف متا فقط باید کتبی باشد یک بار. دلیل این است که موتورهای جستجو خواهد شد منجر به این باور است که برخی از مرتب کردن بر اساس فعالیت های هرزه نگاره، وارد در جریان است و این به نوبه خود در کاهش فوری در رتبه بندی است. حتی به خوبی رتبه بندی سایت های که دارای URL قدیمی افت خواهد کرد اگر آنها شروع به تغییر هدر و تگ توضیحات در هر زمان سایت خزید. این نکته است که کمی ضد شهودی از آنجا که در جنبه های دیگری از بازاریابی وب سایت موفق، از جمله لغات، آزمایش است، نه تنها مورد استقبال است، اما تشویق شده توسط موتورهای جستجو.

بازاریابی آنلاین چیست و چه تاثیری دارد

عنوان: آموزش نکاتی اساسی در مورد بازاریابی آنلاین برای افزایش فروش

امروزه افراد زیادی در سراسر دنیا نسبت به فعالیت های آنلاین و راه اندازی کسب و کار از طریق اینترنت خوشبین بوده و به سمت تجارت الکترونیک حرکت میکنند. قطعا بسیاری از این افراد نسبت به روش های درآمد زایی از طریق کسب و کارهای آنلاین ( بازاریابی اینترنتی ) اطلاعات کم یا زیادی دارند اما هستند افرادی که نسبت به روش های درآمد زایی در اینترنت هیچ اطلاعی نداشته و به دنبال کشف اطلاعاتی در رابطه با چگونگی افزایش فروش در اینترنت میباشند. قطعا یکی از اولین مسائل و موضوعاتی که به آن فکر میکنند بازاریابی اینترنتی خواهد بود زیرا اکثر افراد میدانند که برای افزایش فروش نیاز به بازاریابی نیازی دائمی میباشد به همین دلیل افراد سعی میکنند در رابطه با چگونگی بازاریابی اینترنتی اطلاعات مفیدی را بدست آورد. اگر طراحی سایت را مانند ساختن و بنایی کردن یک فروشگاه فیزیکی در نظر بگیرید ، پس از اتمام کار ساخت شما نمی توانید فقط با باز شدن درب امیدوار به فروش باشید و این خود شما هستید که باید زمینه را برای فروش مهیا کنید. در واقع این شما هستید که باید بستری برای فروش کالا یا خدماتتان مهیا نمایید و داشتن یک سایت به تنهایی برای شما منفعتی نخواهد داشت. البته بازاریابی یک وب سایت کاملا متفاوت از بازاریابی یک کسب و کار فیزیکی است بنابراین شما باید بدانید چگونه و در مورد چیزهایی برای بدست آوردن بهترین نتیجه باید اقدام کنید.


قبل از اینکه شروع به بازاریابی نمائید باید در هنگام طراحی سایت خود از طرح و گرافیکی قدرتمند و در عین حال سبک ( به جهت بالا بودن سرعت بارگذاری صفحات ) و همچنین ایده های خلاقانه به جهت جذب مشتری بهره مند شوید . سعی کنید پس از طراحی هر بخش از سایتتان خود را به جای بازدید کنندگان قرار دهید و ببینید آیا این بخش شما را جذب میکند ؟ آیا این بخش اعتماد شما را برای پرداخت هزینه به صاحبان وب سایت جلب می نماید ؟ ( زیرا در دنیای اینترنت هیچ کاربری قبل از اینکه به طور کامل به یک سایت اعتماد نکند حاضر به پرداخت هزینه نمیشود ) توجه داشته باشید که کاربر پسندی یک رکن اساسی در افزایش فروش شما است به همین دلیل نسبت به طراحی سایت کاربرپسند اهتمام ورزیده و حتی کوچیکترین بخش های سایت را نیز برای رفاه و آسایش کاربران در نظر بگیرید زیرا هرچه کاربران در سایت شما احساس آرامش و امنیت بیشتری داشته باشند راحت تر به شما اعتماد کرده و قطعا میزان فروش شما نیز به همان اندازه بالاتر خواهد رفت . باید بدانید که هرچقدر هم در بازاریابی آنلاین خوب عمل نمایید اما سایت شما کیفیت لازم را جهت جذب بازدیدکننده نداشته باشد ، تلاش شما هیچ فایده ای نخواهد داشت.


بسیاری از افراد تصور میکنند برای شروع به بازاریابی و تبلیغات باید هزینه های گزافی را بپردازند در حالی که راه های زیادی وجود دارد که بدون صرف هزینه میتواند به توسعه کسب و کار شما کمک فراوانی نماید. راه اندازی صفحه فیس بوک، توییتر، گوگل +، و دیگر شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات و معروف کردن برند شما است آن هم بدون اینکه یک ریال هزینه لازم داشته باشد. از این طریق شما میتوانید علاوه بر معرفی کالا و خدمات خود به مردم سراسر دنیا با بازدیدکنندگان و متخصصان نیز در ارتباط بوده و از نظرات آن ها بهره مند شوید. SEO (بهینه سازی موتور جستجو) نیز برای افزایش رتبه بندی شما در نتایج جستجو پراهمیت و بسیار تاثیر گذار است . هرچه وب سایت شما دارای رتبه بهتری در نتایج موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل باشد میزان فروش شما نیز بیشتر خواهد شد زیرا شانس افرادی که در رتبه اول یک کلمه کلیدی قرار دارند نسبت به فردی که در انتهای صفحه اول و یا صفحات دوم و سوم و.... قرار دارد بیشتر است اما قرار گرفتن در رتبه اول کار آسانی نیست . سئو مجموعه تکنیک ها و کارهایی است که به شما در بهبود رتبه سایتتان در موتورهای جستجو کمک مینماید و باعث میشود با قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو بتوانید به راحتی میزان فروش خود را افزایش دهید.


برای اینکه به موفقیت برسید لازم است تا از تمامی چیزهایی که میتواند به موفقیت شما کمک نماید بهره لازم را برده و ذهن خود را معطوف به یک روش نکنید. تصور نکنید که برای افزایش فروش فقط کافی است بر روی سئو سایت خود کار کنید و یا فقط از طریق تبلیغات اقدام به بازاریابی نمایید ، این کار به شما صدمات جبران ناپذیری خواهد زد زیرا شما با دست خود ، خودتان را به سقوط خواهید رساند. از تمامی عواملی که میتوانند در افزایش فروش شما موثر باشند بهره لازم را ببرید ، همزمان بر روی سئو سایت خود و تبلیغات پولی و رایگان و استفاده از شبکه های اجتماعی و.... بهره مند شوید زیرا برای افزایش فروش به هر ریسمانی که میتواند شما را بالا بکشد باید چنگ بزنید. برخی بازاریابی در اینترنت را با بازاریابی برای کسب و کارهای فیزیکی مشابه میدانند اما این تصور کاملا اشتباه است. شرکت شما باید دید بسیار حرفه ای داشته باشد تا بتوانید قدم هایتان را به سمت موفقیت محکم و استوار بردارید. با تبلیغ و ترویج وب سایتتان ، کسب و کار خود را در جهان آنلاین به مردم معرفی نمایید، با اینکار شما قادر خواهید بود مشتریان زیادی برای خود جذب کرده و حتی مشتریانی در دور افتاده ترین شهرها و روستاها برای خود بیابید.


همانطور که می بینید بسیاری از راه ها برای بهبود شانس کسب و کار و موفقیت یک وب سایت وجود دارد. شما باید گزینه های خود را برای موفقیت انتخاب کنید آن هم طبق برنامه و به طور اصولی. هنگامی که گزینه های خود را انتخاب کردید ، شروع به قدم برداشتن به سمت موفقیت کنید.

چه تصاویری را بهتر است در وبسایت خود استفاده کنیم

عنوان: ویژگی های مخصوص تصاویر ، مناسب برای استفاده در وب سایت

تصاویر نقش مهمی در وب سایت ایفا میکنند به همین دلیل همواره مطمئن شوید تصاویری که مورد استفاده قرار میدهید مشکلی را در وب سایتتان به وجود نیاورد.
برخی از ویژگی ها برای تصاویری که مناسب برای استفاده در وب سایت هستند عبارتند از :

کوچک و کم حجم بودن تصاویر

تصاویر کوچک دانلودی سریع تر دارند، و سریعتر صفحه خود را بارگذاری میکنند.اکثر اندازه برای عکس 10K است. به علاوه، موتورهای جستجو ترجیح می دهند سایت با سرعت لود شود، بنابراین برای نگه داشتن تصاویر کوچک به عنوان اولین قدم برخورد کنید.

برخی از راه هایی برای کوچک نگه داشتن تصاویر:

استفاده از عکس های JPG برای عکس ها و تصاویر GIF برای تصاویر رنگی مسطح
برش تصاویر و استفاده از بخش های مهم


تغییر اندازه عکس ها با نرم افزار های
میتوانید با برنامه هایی شبیه فتوشاپ یا پینت تصاویر خود را ریسایز کرده و ابعاد آنرا کوچک کنید تا هم حجم آن کم شود هم سرعت دانلود آن و سرعت لود صفحه افزایش پیدا کند

تصاویرتان همیشه شامل متن ALT توصیفی باشد

خصوصیت ALT استفاده از ویژگی ALT برای HTML معتبر مورد نیاز است. این ویژگی باعث می شود صفحات خود را بیشتر در دسترس قرار بدهید.


برچسب تصویر خوب به نظر می رسد مانند:

alternate text

گرافیک سایت از نظر روانشناسی

عنوان: آموزش HTML به صورت حرفه ای در چندجلسه کوتاه

استفاده از HTML به شما کمک میکند تا به راحتی صدای مورد نظر خود را به وب سایت اضافه نمایید. با استفاده از اچ تی ام ال به ویژه اچ تی ام ال 5 به راحتی میتوانید صدا ( موسیقی و ... ) مد نظر خود را به وب سایت اضافه کرد و سخت ترین کار در این زمینه ، اطمینان حاصل کردن از پخش صدا در مرورگرهای مختلف است.

اصلی ترین مزیت استفاده از HTML5 این است که شما می توانید صدای مد نظر خود را با استفاده از برچسب ها در سایت قرار داده و سپس مرورگر به درستی صدا را لود خواهد کرد ، درست مانند اینکه شما یک تصویر را با استفاده از عنصر IMG نمایش داده باشید.

برای افزودن صدا به سایتتان نیاز به یک فایل صوتی دارید. بهتر است برای ضبط فایل از پسوند mp3 استفاده کنید تا تمامی مرورگرها از آن پشتیبانی کنند.

همچنین می توانید از یک مبدل بر روی Vorbis.com استفاده نمایید. فایل های با پسوند mp3 از امنیت بیشتری نیز برخودار هستند و این موضوع به علاوه پشتیبانی تمام مرورگرها از آن میتواند شما را مجاب به استفاده از آن نماید.

ابتدا فایل های صوتی ای را که میخواهید در سایت اجرا نمایید در داخل عنصرAUDIO آپلود کنید سپس از طریق تگ های html اقدام به پخش آن در وب سایت خود نمایید .

نتایج تحقیقات روانشناسان نشان میدهد که لحظات ابتدایی برخورد با هرچیزی تاثیر بسیار زیادی نسبت به ادامه برخورد خواهد داشت. همانگونه که شرکتهای مختلف در دفاتر و کارخانه های خود از طراحی دکوراسيونهای بسيار گرانقيمت بهره استفاده میکنند تا مشتری را در نگاه اول جذب کرده و آن را به خریدار تبدیل نمایند.

یک وب سایت نیز میتواند با ظاهر خود مشتری را در نگاه اول جذب کرده و آن را به خریدار تبدیل نماید البته انجام این کار به این سادگی ها هم نخواهد بود و شامل نکات کوچک و بزرگ بسیاری میباشد. هنگامی که خریدار در نگاه اول جذب سایت شما شود در سایت شما با اشتیاق بیشتری به دنبال کالا و خدمات مورد نیاز خود خواهد گشت و همین مسئله سبب افزایش شانس شما برای فروش خواهد شد.

توجه داشته باشید که در جهان اینترنت، توزیع تجارت وبازاریابی خود را با ظاهری زیبا و متمایز از سایرین ارائه دهید زیرا این متمایز بودن و تنوع باعث جلب توجه مشتری شده و مشتری به سرعت نسبت به وجود تغییرات در شما نسبت به سایرین آگاه شده و در انتخاب آن برای خرید از بین چند شرکت ، شانس شما افزایش خواهد یافت.

از نظر روانشناسان ، رنگ بندی در وب سایت بسیار مهم است . استفاده از رنگ های آرامش بخش و لطیف بسیار کاربردی تر از رنگ های تیره و غم انگیز است . هرچه مشتری از ترکیب رنگ بندی سایت شما بیشتر لذت ببرد بیشتر شیفته وب سایت شما خواهد شد بنابراین هرچه رنگ بندی سایت شما بهتر باشد به میزان فروش شما کمک بیشتری خواهد نمود.

استفاده از تصاویر میتواند کمک بزرگی به گرافیک سایت شما نماید ، هرچه گرافیک شما بهتر باشد شانس شما نیز بیشتر خواهد شد ، البته باید در نظر داشته باشید که اولا استفاده از تصاویر زیاد باعث به هم خوردن نظم صفحه شما نشوند ، دوما تصاویر باعث کاهش سرعت لود صفحه شما نشوند زیرا اگر سرعت لود شما کاهش پیدا نماید به هیچ وجه تاثیر خوبی در سایتتان مشاهده نخواهید کرد حتی به قیمت افزایش گرافیک.

آشنایی با مفهوم Uml

عنوان: راه هایی برای یادگیری طراحی سایت به صورت خود خوان

1. تكامل :
زبان مدل های متحد (UML) زبانی برای معین كردن ، به تصویر كشیدن ، ساختن و مستند كردن محصولات سیستم های نرم افزاری ، سیستم های تجاری و سایر سیستم های غیر نرم افزاری است. UML برای نشان دادن یك همكاری عالی مهندسی علمی كه موفقیت آنها در مدل های سیستم های بزرگ و كامل ثابت شده است می باشد.


تعاریف UML عبارتند از :

: (Semantics) UML معنای تركیب توصیفات و معنایی UML را تعریف می كند .UML را می توان از لایه های معماری شده و سازمان داده شده درست شده و میان هر بسته ، عناصر مدل را در دوره هایی كه از تركیب انتزاعی خودش ( با استفاده از توضیحات دیاكرام كلاس ) ، نقش فرم های صحیح ( استفاده از متن و توضیح زبان ساختار ) و معناها ( با استفاده از متن های دقیق ) تعریف نمود . و شامل دو ضمیمه : عناصر استاندارد و فهرست لغات UML می باشد.


یاداشت های راهنمای UML : یاداشتها و تهیه مثالهای پشتیبانی را تعریف می كند . یاداشتهای UML تركیب گرافیكی برای توضیح معنایی توصیفات با UML MetaModel را نشان می دهد.


گسترش UML در پردازش های شئی گرا برای مهندسی نرم افزار و گسترش UML برای مدل های تجاری : توسعه UML ، توسعه پردازش ها است و دامنه معین در UML در تصویر دیاگرام در دوره های كه مكانیسم توسعه و پردازش خاص دارند را شامل می شود.


OCL در UML استفاده می شود كه برای تفكیك تعریف مستند قید شئی زبان معین (Object Constraint Language Specification) به كار می رو د.
1.1 معنی برای بینندگان :

این مستند شده از مجموعه معناهای اولیه جامع و خود مركب كه تعریف شده از معنا ها و یاداشت های UML است می باشد . اولین ملاقات از این مدارك مجموعه مركب از گروه مدیریت اشیاء ، سازمان دهی استاندارد ها ، نویسندگان كتاب ، فرهیختار و ابزار سازنده است .

نویشندگان آشنایی با آنالیز شئی گرا و طراحی متد ها را به عهده دارند .این مستندات ،برای متن های وابسته به مقدمه روی مدلهای اشیاء برای سیستم های پیچیده نوشته نشده اگر چه آنها می توانند در اتصال با مواد یا یا آموزش استفاده شوند. این مجموعه از مستندات بیشتر نیتشان در ضمیمه های اضافی كتاب ها ، دوره های آموزشی ، و ابزار مناسب در دسترسی به UML بكار می رود.
3. هدف UML اولین اهداف در طراحی UML عبارت بودند از :


1 ) آماده سازی كاربران خواندن برای استفاده ، توضیح زبان مدل تصویری چنان كه بتوان آن را گسترش و تغییر مدل داد .
2 ) میسر ساختن توسعه پذیری و مكانیسمهای تخصصی در برابر مفاهیم هسته داخلی
3 ) وجود استقلال از زبان های برنامه نویسی خاص و گسترش پردازش .
4 )آماده سازی یك قرارداد اساسی برای فهمیدن زبانهای مدل .
5) تفویت رشد از طرف بازار ابزارهای مدلهای شئی گرا.
6) پشتیبانی سطح بالا از گسترش مفهوم از قبیل همكاری ها ، چهار چوب ها ، الگوها ، و اجزاء .
7) یكپارچكی بهترین تمرین است .







این هدف ها كه در زیر آمده اند قابل بحث می باشند :
آماده سازی كاربران خواندن برای استفاده ، توضیح زبان مدل تصویری چنان كه بتوان آن را گسترش و تغییر مدل داد . این از مهمترین چیزهایی است كه استاندارد OOAD یك زبان مدل پشتیبانی می كند كه می توان " خارج از جعبه " در برابر وظایف عادی مدل هایی كه مقصود آنها عمومی می باشد استفاده كرد .

اگر استانداردهای انحصاری تهیه كنندگان به صورت meta-meta-description كه نیاز به تصیحح برای یك مجموعه خاص از مفهومهای مدل ، كه نمی خواهند به مقاصدی دست یابند كه كاربران اجازه تغییرات مدل بدون گم شدن اطلاعات یا كارهای بیش از حد به نقشه های مدل خودشان برای هر فرم جداگانه را تحمیل كنند.

UML محكم سازی یك مجموعه از مفهومهای درونی و اصلی مدل را كه عموما در سراسر متد ها و ابزار های مدل در حال جریان را به عهده دارد. این مفهومها در چندین یا بیشتر برنامه های كاربردی نیاز است .اگر چه هر مفهومی نیازمند هر فسمت از هر برنامه كاربردی نیست . ویژگی مفاهیم یك فرمت meta-meta-level برای كاربران مدل كافی نیست ، زیرا مفاهیم باید از مدل های واقعی رخدادی ، محكم ساخته شده باشند. اگر مفاهیم در چندین منطقه برنامه كاربردی چندین اساس را دار بودند سپس این قبیل قدرت كار كردن نزدیك تری دارند ، اما اساس داخلی یك مفهوم نیازمند بیشترین مناطق استفاده كه شبیه و دلیلی برای پشتیبانی مستقیم با استاندارد بدون نیاز به لایه های دیگر هستند .


میسر ساختن توسعه پذیری و مكانیسمهای تخصصی در برابر مفاهیم هسته داخلی . ما انتظار داریم كه UML خواهد توانست تصیحح نیاز های جدید را پوشش دهد و دامنه ها را معین نماید . در بعضی از مواقع ما نمی خواهیم در هسته داخلی مفاهیم عمومی برای دوباره تعریف كردن یا پیاده سازی هر منطقه اصلاحی نفوذ كنیم. از اینرو ما كم كم مكانیسمی را كه می بایست از پشتیبانی بواسطه قالب عمومی نسبت به نیاز های شروع برای پیاده سازی هسته OOA&D مفهومی خودشان انحراف داشته باشند را توسعه می دهیم .

هسته های مفهومی برای اینكه موفق باشند نمی بایست تغییرات داشته باشند . كاربرانی نیاز دارند كه توانایی های همچون زیر را داشته باشند .


1)ساخت مدلهای قابل استفاده مفاهیم هسته بدون استفاده از مكانیسم توسعه برای بیشتر كاربرد های عادی
2) اضافه كردن مفاهیم و یاداشت های جدید برای خارج نشدن پوشش هسته
3) انتخاب از میان مفاد گوناگون موجود در مفاهیم موجود ، زمانی كه توافقات جمع از بین نرفته باشد.
4) مفاهیم ، یاداشت ها و قیدها ی ویژه برای دامنه های كاربردهای خاص .



وجود استقلال از زبان های برنامه نویسی خاص و گسترش پردازش .UML باید و بتواند از همه زبانهای مستدل برنامه نویسی پشتیبانی نماید .آن همچنین باید و بتواند از متد ها و پردازش های گوناگون مدل های ساخته شده پشتیبانی نماید . UML بدون هیچ اشكالی می تواند از چندن زبان برنامه نویسی و متد های در حال گسترش پشتیبانی نماید .


آماده سازی یك قرارداد اساسی برای فهمیدن زبانهای مدل .زیرا كاربران می خواهند به صورت مرسوم از كمك(Help) برای زبانهایی كه نمی دانند استفاده می كنند . آن می بایست مختصرو مفید و معنای نزدیك را برساند یك كسری از این دو اندازه ای ضرر دارد كه آن را غیر مفید می سازد . به طور مرسوم نیازی به لایه لایه و غیر مستقیم بودن ندارد .

استفاده از ریاضی سطح پایین غیر صمیمی از دامنه مدل ها ، به طوری كه مجموعه ای از یاداشت های تئوری ، یا تعاریف موثرآن برای برنامه نویسی یك پیاده سازی یكسان باشد. UML یك معنی عادی را از یك فرمت ساكن از مدل استفاده شده در MetaModelكه در دیاگرامهای كلاس UML بیان شده آماده می كند .این قرار داد قابل دسترس پذیرفته شده ، محبوب و وسیع است كه برای فرمت های خاص از یك مدل و راهنمایی مستقیم برای پیادسازی فرمت های تغییر یافته می باشد .

UML اجبارا تركیبی خوب در زبان های جامع طبیعی به اضافه اشیاء زبان را بیان می كند .UML معانی قابل استفاده كه بیشتر در نهاد زبان مختصر و مفید است را بیان می كند. یك قرارداد نزدیكی كامل به زبان های خاص دارد به طوری كه Algol-68 به اندازه كافی به این مقصود نزدیك نبود


تقویت رشد از طرف بازار ابزارهای مدلهای شئی گراء . فعالیت فروشندگان برای پشتیبانی از استاندارد های زبان مدل و استفاده كردن بیشتر كاربران و ابزار ها ، مفید بودن این صنعت را نشان می دهد . ازمانی كه فروشندگان هنوز می توانند مقادیر را در ابزار پیاده سازی اضافه كنند فعالیت در آن ضرورت دارد. فعالیت در آن نیاز مند مدل ها، بدون گم شدن اطلاعات ، كه بتوانند میان كاربران و ابزار مبادله كنند. این فقط اگر ابزار روی فرمت و معنی با همه مفهوم مطابقت داشته باشند می تواند رخ دهد . استفاده از یك meta-level سطح بالا راه حلی مناسب نیست مگر اینكه نگاشت های مفهومی شامل استاندارد های سطح كاربر باشد.


پشتیبانی سطح بالا از گسترش مفهوم از قبیل همكاری ها ، چهار چوب ها ، الگوها ، و اجزاء . صراحت در تعریف معانی كه مفهوم آن ضرورتی برای همه استفاده كننده های شئی گرا و دوباره استفاده كردن دارد. و تعریف آن در میان مفاد همگانی از یك زبان مدل كه همكاری یكتا با زبان UML دارد .


یكپارچكی بهترین تمرین است . یك كلید محرك در میان UML در حال پردازش كه یكپارچگی دارد بهترین تمرین در صنعت ، شامل تغییرات وسیع مناظر اساسی روی سطوح مجرد ، دامنه ها ، معماری ، مراحل چرخه حیات ، تكنولوژی پیاده سازی و غیره است . بدرستی كه UML بهترین یك یكپارچگی برای تمرین است.
4 . میدان دید در UML :

زبان مدل متحد (UML) زبانی خاص ، ساخت یافته ، متجسم و مستند كه محصولی از سیستم نرم افزاری متمركز می باشد است .


اولین و بهترین ، زبان متحد مدل از مفاهیم Boochf, OMT و OOSE تركیب شده است. این نتایج منفرد ، عمومی ،و استفاده ای وسیع در زبان های مدل برای كاربران خود و سایر متد دارد .

دومین جلو برنده زبان های متحد مدل پوششی است كه می توانند با متد های موجود صورت پذیرد..برای مثال ،هدف نویسندگان UML مدلسازی همزمان سیستم های توزیع شده، برای مجاب كردن آدرسدهی كافی UML در دامنه های خودش است .


سومین ، متمركز شدن زبان متحد مدل روی استاندارد های زبان مدل و نه روی پردازش زبان است ، اگرچه UML می بایست در پردازش مفاهیم بكار رود ، این تجربه ای است كه چندین سازمان و دامنه های مسائل نیاز به پردازش های مختلف دارند . ( برا ی مثال ، گسترش پردازش برای نرم افزار های فشرده كوچك بسیار چالب است اما ساخت نرم افزار های فشرده كوچك با وسعت مختلف در سیستم های خودكار منوط به زندگی آن است .)


از اینرو اولین تلاش برای تمركز روی یك مدل برتر عمومی ( كه معانی متحد دارند ) و دومی روی یك یاداشت عمومی (كه یك فرد را برای ترجمه معانی خودش آماده می سازد) می باشد . نویسندگان UML گسترش پردازش روی راهبری UseCase ها، معماری مركزی ، و توسعه و تكراری را ترویج داده اند .
UML تعیین كننده یك زبان مدل ، كه متحد كننده اجتماع موافق شئی گرا روی هسته اصلی مدل های مفهومی می باشد . این اجازه انحراف توضیحات در دوره های كه مكانیسم توسعه دارند را می دهد . توسعه هایی كه UML دارد پیروی از قابل مشاهده بودن مفاهیم در طول اجرا است


این توسعه ها عبارتند از :

• آمادگی كافی معنی شناسی و نماد ها برای آدرسهای وسیع مركب از موضوعات مدل های همزمان در یك هدایت و سبك اقتصادی .

• آمادگی كافی معنی شناسی برای همانند سازی آدرس مورد انتظار مدل های نمونه آینده ، وابستگی ویژه برای تكنولوژی اجزاء ، محاسبه بدنه توزیع شده ، و اجرا پذیری .

• آمادگی مكانیسم توسعه پذیری به طوری كه یك پروژه مستقل بتواند MetaModel را برای كاربرد ها به سوی ارزش پایین گسترش دهد . ما نمی خواهیم كه كاربران نیاز داشته باشند كه خودشان را با UML MetaModel وقف دهند.

• آمادگی مكانیسم توسعه پذیری به طوری در آینده ، مدل های های در حال رشد به UML نزدیك باشند .

• آمادگی كافی معنی شناسی برای كمك كردن مدل در حال تفییر در میان انواع گوناگون از ابزار .

• آمادگی كافی معنی شناسی برای واسطه های معین در برابر مخازن برای تقسیم بندی و ذخیره سازی محصولات مدل.


اولین محصولات UML 3.1 :

چه چیزهایی محصولات اولیه UML هستند ؟ این پاسخ می تواند دو جنبه مختلف داشته باشد . UML خودش و آن چیزهای كه محصولات پروژه ها استفاده می كنند را تعریف می نماید.
تعاریف محصولات UML 3.1.1 :

اولین درك ، از محصولاتی است كه خودشان زبان مدل متحد را تشكیل داده اند ، این سند شامل مجموعه از معناها UML ،راهنمای یاداشت های UML ، و مستندات الحاقات UML ، به اضافه ضمایم است. بعضی از این مفاهیم در زیر آمده است . در اضافه این مستندات ، كتاب ها تدابیری كانونی برای درك ، مثال ها و اصطلاحات كاربردی عمومی ما هستند .

مفاهیم UML :
مدارك مفاهیم UML زبان تعریف استفاده از سه عبارت را بیان می كند :
تركیب انتزاعی دیاگرام كلاس های UML ،MetaModel های UML كه مفاهیم (MetaModel) ، ارتباطات ، و خود كنترل ها را نشان می دهد. كه مفاهیم شامل شده را بیان می كند.

قواعد فرم بندی خوب قواعد و خود كنترل كننده ها روی یك مدل صحیح تعریف می شوند ، قواعد ، توضیح به نثر درآمده انگلیسی و در یك زبان خود كنترل شئی(OCL) دقیق و مختصرشده است.OCL یك زبان ویژه كه منطقا ساده برای خواص یكسان معین از سیستم های كه شامل مجموعه ها و ارتباطات بین مجموعه ها است .
مفاهیم مفاهیم مدل برای به نثر در آوردن توصیحات انگلیسی به كار می رود ، این چشم اندازی برای تشكیل یك تعریف قرارداد در UMLاست. بیشتر قراردادها می توانند به صورت توضیحات ریاضی وارد شوند كه بیشتر افراد می توانند به طور مستقیم آن را درك نمایند.

یك متا مدل (MetaModel) زبانی برای مدلهای معین ، و در قالب یك شئی مدل است . در كلمات دیگر مدلی

برای مدل عناصر است . مقصود UML از متا مدل آماده سازی یك فرد ، عموم ، و تعریف توضیح از علم نحو و مفاهیم عناصر UML است . پیش از این متا مدل هایی ساخته شده بودند كه امكانی برای گسترش ترتیب روی مفاهیم غیر زوج از نمونه مفاهیم كه آن مفاهیم می خواهند بهترین منتقل كننده باشند را دارا بود.

اضافا ، متامدل برای به وجود آوردن امكان برای تیم هایی كه كاوش راه ها را در به وسیله زبان های مدل خیلی ساده، در كنار مفاد، عناصر یكی شده ، از زبان مدل متحد ساخته شده، بود ( برای مثال ، عموما میان مفاهیم كلاس ، الگو ها ، و قالب های مورد اسبفاده را پوشش می داد ) . نویسندگان انتظار دارند شخصا این متا مدل زوج بیشتر توصیفات جامع را توضیح دهند . استفاده از این مفاهیم تكنیكی قراردادی است .


سطح متا در یك مدل قدری قابل داوری است و توسعه دهنده UML از روی قصد مفاهیم سطح بالا را انتخاب می كند زیرا آن سطح ضروری است ، و مفاهیم قابل قبول برای طراحی سیستم های پیچیده ، سازگار با استفاده ، و ابزار قابل تعویض را ضروری می سازد.
عناصر استاندارد و فهرست UML دو ضمیمه هستند .


یاداشت های راهنمای UML :

راهنمای یاداشت های UML ، یاداشت ها UML و مثال های آماده آن را توضیح می دهد . یاداشت های گرافیكی و تركیب متنی بیشتر برای قسمت های قابل دید UML ( از دید خارجی ) كه افراد و ابزار ها سیستم مدل استفاده می كند است . اینها نشان دهنده سطح مدل كاربر ، كه كدام مفاهیم نمونه ای از متا مدل در UML است را بیان می كند. انواع دیاگرام استاندارد در قسمت 4.1.2 در پایین لیست شده اند . یاداشت های راهنما همچنین خلاصه ای از مفاهیم UMLهستند ; به هر حال مفاهیم مستندات UML محتوی تعاریف است..


الحاقات UML :

الحاقات تعریف شده توسط كاربران در UML قادرند در سرتا سر قالب ها ، مقادیر ضمیمه و خود كنترل استفاده شوند .

دو نوع الحاق در حال جریان به صورت زیر تعریف می شوند.
1 – پردازش شئی
2-مهندسی تجاری


كاربرد UMLوسیع است بدون الحاقات ، همینطور شركت ها و پروژه ها می توانند تعریف شوند الحاقات را فقط زمانی برای معرفییادداشت جدید و كلمات فنی ضرورتپیدا كردند می توان استفاده نمود. الحاقات نمی خواهند به صورت عمومی درك ، پشتیبانی و ترتیب دهنده برروی خود UML باشند .

در مراحلی كه برای كاهش عوامل اشتباه زا اطرافیك فروشندهپیادهساز در دوره های متناوب تعریف می شود كه دوره های آن عبارت است از :
گوناگونی UMLكه زبانی بامفاهیمخوش تعریف كه روی متا مدلیك متا مدل UMLساخته شده است.این می تواندویژگی متا مدل UMLبدونتغییرات هر UMLازمفاهیمیا دوباره تعریف كردن هر دور از آن باشد ( برای مثال ایننمی تواند در جزء ای كه ساخته شده دوباره تعریف گردد.)

فراگیری اطلاعاتی مفید در مورد بازاریابی آنلاین برای افزایش فروش

عنوان: آموزش اطلاعاتی مفید در مورد بازاریابی آنلاین برای افزایش فروش

امروزه افراد زیادی در سراسر دنیا نسبت به فعالیت های آنلاین و راه اندازی کسب و کار از طریق اینترنت خوشبین بوده و به سمت تجارت الکترونیک حرکت میکنند. قطعا بسیاری از این افراد نسبت به روش های درآمد زایی از طریق کسب و کارهای آنلاین ( بازاریابی اینترنتی ) اطلاعات کم یا زیادی دارند اما هستند افرادی که نسبت به روش های درآمد زایی در اینترنت هیچ اطلاعی نداشته و به دنبال کشف اطلاعاتی در رابطه با چگونگی افزایش فروش در اینترنت میباشند. قطعا یکی از اولین مسائل و موضوعاتی که به آن فکر میکنند بازاریابی اینترنتی خواهد بود زیرا اکثر افراد میدانند که برای افزایش فروش نیاز به بازاریابی نیازی دائمی میباشد به همین دلیل افراد سعی میکنند در رابطه با چگونگی بازاریابی اینترنتی اطلاعات مفیدی را بدست آورد. اگر طراحی سایت را مانند ساختن و بنایی کردن یک فروشگاه فیزیکی در نظر بگیرید ، پس از اتمام کار ساخت شما نمی توانید فقط با باز شدن درب امیدوار به فروش باشید و این خود شما هستید که باید زمینه را برای فروش مهیا کنید. در واقع این شما هستید که باید بستری برای فروش کالا یا خدماتتان مهیا نمایید و داشتن یک سایت به تنهایی برای شما منفعتی نخواهد داشت. البته بازاریابی یک وب سایت کاملا متفاوت از بازاریابی یک کسب و کار فیزیکی است بنابراین شما باید بدانید چگونه و در مورد چیزهایی برای بدست آوردن بهترین نتیجه باید اقدام کنید.


قبل از اینکه شروع به بازاریابی نمائید باید در هنگام طراحی سایت خود از طرح و گرافیکی قدرتمند و در عین حال سبک ( به جهت بالا بودن سرعت بارگذاری صفحات ) و همچنین ایده های خلاقانه به جهت جذب مشتری بهره مند شوید . سعی کنید پس از طراحی هر بخش از سایتتان خود را به جای بازدید کنندگان قرار دهید و ببینید آیا این بخش شما را جذب میکند ؟ آیا این بخش اعتماد شما را برای پرداخت هزینه به صاحبان وب سایت جلب می نماید ؟ ( زیرا در دنیای اینترنت هیچ کاربری قبل از اینکه به طور کامل به یک سایت اعتماد نکند حاضر به پرداخت هزینه نمیشود ) توجه داشته باشید که کاربر پسندی یک رکن اساسی در افزایش فروش شما است به همین دلیل نسبت به طراحی سایت کاربرپسند اهتمام ورزیده و حتی کوچیکترین بخش های سایت را نیز برای رفاه و آسایش کاربران در نظر بگیرید زیرا هرچه کاربران در سایت شما احساس آرامش و امنیت بیشتری داشته باشند راحت تر به شما اعتماد کرده و قطعا میزان فروش شما نیز به همان اندازه بالاتر خواهد رفت . باید بدانید که هرچقدر هم در بازاریابی آنلاین خوب عمل نمایید اما سایت شما کیفیت لازم را جهت جذب بازدیدکننده نداشته باشد ، تلاش شما هیچ فایده ای نخواهد داشت.


بسیاری از افراد تصور میکنند برای شروع به بازاریابی و تبلیغات باید هزینه های گزافی را بپردازند در حالی که راه های زیادی وجود دارد که بدون صرف هزینه میتواند به توسعه کسب و کار شما کمک فراوانی نماید. راه اندازی صفحه فیس بوک، توییتر، گوگل +، و دیگر شبکه های اجتماعی یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات و معروف کردن برند شما است آن هم بدون اینکه یک ریال هزینه لازم داشته باشد. از این طریق شما میتوانید علاوه بر معرفی کالا و خدمات خود به مردم سراسر دنیا با بازدیدکنندگان و متخصصان نیز در ارتباط بوده و از نظرات آن ها بهره مند شوید. SEO (بهینه سازی موتور جستجو) نیز برای افزایش رتبه بندی شما در نتایج جستجو پراهمیت و بسیار تاثیر گذار است . هرچه وب سایت شما دارای رتبه بهتری در نتایج موتورهای جستجوگر به ویژه گوگل باشد میزان فروش شما نیز بیشتر خواهد شد زیرا شانس افرادی که در رتبه اول یک کلمه کلیدی قرار دارند نسبت به فردی که در انتهای صفحه اول و یا صفحات دوم و سوم و.... قرار دارد بیشتر است اما قرار گرفتن در رتبه اول کار آسانی نیست . سئو مجموعه تکنیک ها و کارهایی است که به شما در بهبود رتبه سایتتان در موتورهای جستجو کمک مینماید و باعث میشود با قرار گرفتن در رتبه های بالای موتورهای جستجو بتوانید به راحتی میزان فروش خود را افزایش دهید.


برای اینکه به موفقیت برسید لازم است تا از تمامی چیزهایی که میتواند به موفقیت شما کمک نماید بهره لازم را برده و ذهن خود را معطوف به یک روش نکنید. تصور نکنید که برای افزایش فروش فقط کافی است بر روی سئو سایت خود کار کنید و یا فقط از طریق تبلیغات اقدام به بازاریابی نمایید ، این کار به شما صدمات جبران ناپذیری خواهد زد زیرا شما با دست خود ، خودتان را به سقوط خواهید رساند. از تمامی عواملی که میتوانند در افزایش فروش شما موثر باشند بهره لازم را ببرید ، همزمان بر روی سئو سایت خود و تبلیغات پولی و رایگان و استفاده از شبکه های اجتماعی و.... بهره مند شوید زیرا برای افزایش فروش به هر ریسمانی که میتواند شما را بالا بکشد باید چنگ بزنید. برخی بازاریابی در اینترنت را با بازاریابی برای کسب و کارهای فیزیکی مشابه میدانند اما این تصور کاملا اشتباه است. شرکت شما باید دید بسیار حرفه ای داشته باشد تا بتوانید قدم هایتان را به سمت موفقیت محکم و استوار بردارید. با تبلیغ و ترویج وب سایتتان ، کسب و کار خود را در جهان آنلاین به مردم معرفی نمایید، با اینکار شما قادر خواهید بود مشتریان زیادی برای خود جذب کرده و حتی مشتریانی در دور افتاده ترین شهرها و روستاها برای خود بیابید.


همانطور که می بینید بسیاری از راه ها برای بهبود شانس کسب و کار و موفقیت یک وب سایت وجود دارد. شما باید گزینه های خود را برای موفقیت انتخاب کنید آن هم طبق برنامه و به طور اصولی. هنگامی که گزینه های خود را انتخاب کردید ، شروع به قدم برداشتن به سمت موفقیت کنید.

آموزش طراحی وب سایت به صورت گام به گام از مقدماتی تا حرفه ای

عنوان: نکاتی مفید در رابطه با کپی رایت محتوای وبسایت

همه ما می دانیم که رقابت شدیدی در دنیای شرکت های بزرگ است. اما با این حال این رقابت نباید باعث شود که یک شرکت به خود اجازه دهد که از یک شرکت دیگر مطالبی را کپی کند. متاسفانه این مسئله مدتی است که شدت یافته و به نظر می رسد با افزایش محبوبیت و سهولت استفاده از اینترنت رو به وخامت گذاشته شده است. خوشبختانه، اگر کسی پس از سعی و تلاش خود مطلبی را آماده نماید و آن را به دیگران منتقل نماید می تواند اقداماتی برای جلوگیری از بروز این مسئله انجام دهد. این مسئله یعنی شما می توانید عملی را انجام دهید و با استفاده از قوانین کپی رایت و علائم تجاری مانع از کپی شدن آن شوید. البته قبل از اینکه شما شروع به در نظر گرفتن هر گونه اقدام واقعی کنید نیاز به تحقیق در مورد این مسئله دارید.

اولین گام در روند تحقیق شما نقض کپی رایت و یا علامت تجاری شماست. هنگامی که شما کار خود را در وب سایتتان آغاز میکنید افراد با انجام جستجوی whois برای پیدا کردن صاحب سایت اقدام میکنند. اگر شما از کپی رایت نرم افزاری استفاده کرده اید که شرایط کپی رایت را نقض کرده است می توانید فایل PAD را به منظور پیدا کردن نویسنده آن نرم افزار بررسی کرده و هنگامی که منتشر شد مشکل کپی رایت خود را حل نمایید.

بعد از این مرحله شما باید شرایط خود را از خدمات (TOS) و همچنین استفاده از آن به عنوان سیاست های قابل قبول (AUP) را بررسی کنید. در بسیاری از موارد شما می توانید اطلاعات دقیقی در مورد چگونگی پرونده ادعای سوء استفاده در برابر وب سایت متخلف را در اینجا پیدا کنید.

قبل از اینکه شما گزارشی ارسال کنید که کپی رایت شما نقض شده است ، باید مشخص کنید کپی رایت شما در کجا نقض شده است. اگر شما مدعی نقض کپی رایتتان هستید باید به روشنی در مورد آنچه که مورد سو استفاده قرار گرفته است توضیح دهید تا در مورد کپی رایت شما اقدامات لازم صورت پذیرد.

شما باید مشخص کنید که مطالبتان نسخه اصلی و نوشته شده توسط خودتان ، به عنوان مطالب نمایشی، آثار ادبی، هنری، و... است ، علاوه بر این ، حفاظت نه تنها برای آثار منتشر شده وجود دارد بلکه برای آثار منتشر نشده این نسخه ها نیز کار میکند. این مهم است که توجه داشته باشید که ایده های خود را نمی توانید copywritten منتشر کنید بنابراین،اگر مقاله هایی حاوی همین نوع اطلاعات اما در مورد سایر موارد نوشته شده باشد شامل نقض کپی رایت نمی باشد، فقط به عنوان شبیه سازی یک نرم افزار کاربردی از آن یاد شده و کاملا قانونی است.

از آنجا که نقاط ضعف زیادی در قوانین کپی رایت وجود دارد شما نیاز به ارزیابی های زیاد درباره مسائلی که منجر به نقض کپی رایت میشود دارید.

میتوانید نسخه قابل چاپی از اسناد را در صفحات وب خود به دور از هر گونه خاصیت اجرایی قرار دهید. این نیز ایده خوبی است برای ضبط تصاویر و ذخیره آن اطلاعات برای جلوگیری از کپی شدن.

اگر شما هنوز هم احساس می کنید کپی رایت شما پس از اتمام این تحقیق نقض شده است و یا احساس می کنید باید شواهد کافی برای اثبات این مسئله داشته باشید ، باید تعدادی از گزینه های مختلف را انتخاب کنید. میتوانید با اشخاصی که کپی رایت شما را نقض کرده اند تماس بگیرید. این گزینه ها عبارتند از: میزبانی وب، سفارش آنلاین، سایت دانلود، انجمن ها، و سازمان های معتبر. ارسال مکاتبات به هر یک از این احزاب شامل ارسال تمامی شواهدی که جمع آوری کرده اید میشود.

راه هایی برای طراحی یک سایت خوب

عنوان: راه هایی برای طراحی یک سایت خوب

ده نکته در این مقاله به شما کمک خواهد کرد که صفحات خود را بهبود بخشیده و خوانندگان شما علاقه مند به خواندن صفحه شما و معرفی آن به دیگران بشوند.


سرعت لود بالا

بالا آمدن سریع صفحات همیشه مهم است. مهم نیست که خوانندگان با چه سرعتی به اینترنت متصل هستند ، مهم این است که سایت شما سریع لود شود.
صفحاتتان کوتاه باشد ( نه خیلی زیاد )

نوشتن برای وب سایت متفاوت است از نوشتن برای چاپ است. افراد آنلاین زیاد صبور نیستند به ویژه زمانی که آنها برای اولین بار به یک صفحه وارد میشوند. شما می خواهید محتویات صفحه خود را به آنها نشان دهید اما اگر تمام جزئیات در یک صفحه باشد کار حرفه ای نیست.

ناوبری خوب در وب سایت شما بسیار مهم است
ناوبری بر روی وب سایت بسیار مهم است، این همان چیزی است که می شود با آن خوانندگان را در صفحه و سایت نگه دارید.در صفحات وب طولانی می توانید با استفاده از جداول و ی گذاشتن مطالب با استفاده از لینک ها به خوانندگان خود بها داده و برای آنها شرایط بهتری مهیا کنید.
استفاده از تصاویر کوچک

تصاویر کوچک باعث بالا رفتن سرعت لود صفحه و همچنین کم حجم بودن آن باعث افزایش سرعت دانلود میشود . هرچه سرعت لود صفحه و سرعت دانلود شما بیشتر باشد کاربران احساس راحتی بهتری میکنند و این مسئله بسیار مهم است.
استفاده از رنگ های مناسب

به یاد داشته باشید که صفحات وب به طبیعت خود بین المللی هستند. حتی اگر شما قصد دارید صفحه خود را برای یک کشور خاص و یا منطقه خاص طراحی کنید توسط افراد دیگر دیده می شود. بنابراین شما باید در انتخاب رنگ ها در صفحه وب خود خوب عمل کنید چرا که مردم سراسر جهان از سایت شما دیدن خواهند کرد.

نوشتن در سطح جهانی

همانطور که در بالا ذکر شد، وب سایت ها جهانی هستند. بنابراین وب سایت های بزرگ اذعان دارند که شما باید مطمئن شوید که همه چیز همان است که شما میخواهید برای مخاطبان جهانی بنویسید.

املا و دستور زبان

بسیاری از مردم تحمل اشتباهات املایی را ندارند. در حین طراحی سایت و یا در هنگام گذاشتن مطالب همیشه به املا و دستور زبان خود اهمیت دهید چرا که نگارش شما تاثیر زیادی بر روی جذب خواننده دارد.

لینک ها را سالم نگه دارید
لینک های خراب تاثیر منفی و بدی بر روی خوانندگان و به ویژه موتورهای جستوجو دارد.سعی کنید همیشه لینک های سایت خود را تعمیر و آنها را سالم نگه دارید.

توضیح دادن عکس ها و لینک ها
سعی کنید همواره برای عکس ها و لینک های خود توضیحاتی قرار دهید تا خواننده در جریان کامل قرار بگیرد که این عکس چیست ، این لینک به کجا متصل است و....این مسئله برای کاربران احساس خوبی ایجاد کرده و به آنها در استفاده از سایت شما کمک میکند.

صفحه تماس با ما
همواره اطلاعات خود را در صفحه تماس با ما ( ارتباط با ما ) قرار دهید تا مخاطبان به راحتی بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند ، نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود را به اطلاع شما برسانند و یا بتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شما در تماس باشند.

12